بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ

تبادل لینک رایگان

امین منوچهری که 2 فصل پیش در تیم استقلال حضور داشت و نتوانست رضایت کادر فنی این تیم را جلب کند این روزها خیلی تمایل دارد مجددا به جمع آبی‌پوشان برگردد. او در این باره به آی اسپورت می گوید: «آرزویم بازگشت به استقلال است، من عاشق استقلال و هوادارانش هستم و اگر امیر قلعه نویی مرا بخواهد بدون هیچ معطلی در جمع آبی ها حضور پیدا می کنم.»
او ادامه می دهد: «در سال گذشته با توجه به شرایط خاصی که داشتم نتوانستم چندان خوب ظاهر شوم. قطعا با چیزی که خودم مدنظر دارم، فاصله داشتم اما بی تردید فصل بعد به دنبال جبران هستم. باید بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشیم و شک نکنید یکی از گزینه های آقای گلی در فصل بعد من هستم.»
منوچهری درباره پیشنهادهایش می گوید: «از چند تیم پیشنهاد دارم اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. تاکنون صحبت خاصی با استقلال انجام نداده ام ولی آرزویم این است که اگر بشود به استقلال برگردم. به هر حال هرچه خدا بخواهد همان می شود. امیدوارم بتوانم بهترین تصمیم را اتخاذ کنم.»
اگر چه ممکنه از لحاظ فنی عملکرد نسبتا ضعیف تری به با بعضی از مهاجمین  تیم داشته باشد،اما غیرت ، تعصب و جوانیش می تواند ضعف فنیش را پوشش دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 3 / 1393برچسب:استقلال،تعصب به پیراهن،امین منوچهری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com